dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
hi, again
Friday 24 June 2022 • 05:56 • 0 comments
hi semua, its me again. sekarang dah tahun 2022, aku tahu dah lama gila aku tak menulis dalam blog ni, sangat berhabuk, and aku tahu takde siapa pun teringin nak baca. biarlah aku sorang je yang baca, setidaknya blog ni jadi saksi aku membesar dari kecil. sekarang umur aku 21, dan sekarang aku tinggal lagi sebulan nak habis praktikal di hospital. Sebagai pembantu pegawai farmasi. FYI, aku baru je lepas temuduga kemasukan ijazah farmasi uitm bulan 9 ni. hahah tau lewat, aku amik diploma so makan tahun, tapi ada kelbihan tau ambik diploma sebenarnya. walaupun lama, tapi setidaknya kau akan ada sijil yang boleh kasi kau kerja hihi. tapi aku mmg nak sambung jadi pegawai so aku decide utk amik degree. aku dapat jugak interview utk medic uitm, tp aku tak rasa aku dapat sebab aku buat medic as second choice, so aku mungkin aku dapat farmasi, insyaallah. FYI, sekarang aku tengah buat final year project sbb aku sekarang dah last semester diploma. aku sekarang tengah praktikal. penat gila. fyp ni dahla memeningkan, tajuk aku dpt tu cam susah. tp tahan je la last assignment dah pn sebelum habis diploma hihi. Sekarang ni tinggal sebulan je lagi sebelum aku habis praktikal kat hospital. best weh macam2 aku belajar. mmg function nnti kalau nk masuk degree esok2 sbb kau dh banyak exposed dgn dunia hospital. aku sebenarnya nk sangat buat entri pasal pengalaman aku kat hospital tapi taktau la nyah bila. yg zaman aku diploma pun malas gila nk buat. nak buat masa cuti sem lah. insyaallah itupun kalau aku ingat hihi. sape je nak baca blog yang tak seberapa ni. tapi nanti aku akan buat jugak sooner or later...or never? huhu haih sumpah aku malas gila nk tulis fyp aku. tak de idea, tapi fikir balik, kalau takat diploma aku dh kering idea camne aku nk pursue bidang farmasi? so nak taknak kena kuatkan semangat la centu huhu. okay la aku dah habis membebel aku nk sambung procrastinate. kalau ada masa aku membising la lagi kt sini. okay lah bye bye.


PAST
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • HELLOES MINNA SAN!!!!
  • +math sucks
  • It's already end year !
  • Moonligh-tastic !
  • PT3 DONE !
  • Blackhead ??!
  • workoHOLIDAY
  • PT3
  • 2015 BYE
  • Holiday Dah Habis