dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
workoHOLIDAY
Wednesday 1 June 2016 • 03:09 • 0 comments

hi hahaha long time no see you all yaa. so, yeah aku pun taktahu nak cakap pasal apa harini. well now im in holiday mood. banyak jugakla tempat yg aku dah pun pergi selama cuti ni. tapi cuti masih belum habis? well thats good. hw? nah aint got no time for that haha buat waktu prep pun boleh kan? hahha
\
yeah tahun ni pt3, kerja kursus buat lepas habis cuti aduh kena takut tak?haha lepastu ada oral test lagi aduhmak cenna ni hurmzzz

okay takpe aku kena lebih bersemangat lagi untuk hari hari yang mendatang. 

kengkadang kalau tak bersemangat tu ni mesti ada sebab sebab tertentu ni

contohnya, hilang kawan, putus cinta, stress bla bla and etceteralah

hahaha aku pun biasa kena jugak alolo takpe kite geng *high5*

hahah kalau aku la kan, kalau aku hilang semangat ni aku tido je. itu lah ubat yg baik *tui*

^^ so ... dahdahla jadi doktor ni buang tebiat pulak.

bukannya dapat g korea pun hahha
 tak sabit

oh ya speaking of korea, omg aku dah lama tak tengok korea omo T.T

aku cadang lepas aku hapdet entry ni bolehla sambung sambung episodemana yang tak habis ni. kalau aku ni jenis suka tengok episode first pastu terus mara episode last 

aku ni memang eager sikit orangnya dan seorang yang cepat boring hahahaaaaa sape geng meh angkat kaki

aduh

aku pulak jenis outdated ikit bab bab kdrama ni.

tunggu orang trendingkan cerita lah baru terhegeg hegegh nak tengok . padahal cerita tu orang dah habis tengok dah 

TYPICAL DIBAH


HAHAHA act dah malas nak tengok tapi sebab bosan yang melampau lampau erggggggggg kena je lah aduhmak nak jugak heheheheheheheeheheheheheh

okaylah saya nak drop down the pen ni hehhe any queries bolehla drop dekat cbox tu ha emuah ly



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • PT3
  • 2015 BYE
  • Holiday Dah Habis
  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...
  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!
  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A