dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Holiday liday !!
Monday 9 June 2014 • 08:43 • 0 comments
Assalam ,, okey , sekarang ni aku dekat Taiping ,, oh yeah , Perak boh ! Haha cuti sekolah kan ? Bese lah , aku ni tengah boring sebenarnya ,, tiba tibe ,, aku ade la teringat ,, waktu ak balik kampung kat Kelantan cousin aku ade kate ,

Flashback gitoww ,,
(Untuk makluman , dialog ini telah diubahsuai dari dialog asalnya ..untuk ?,Untuk bg korang faham lah )
"Wey , aritu ,aku ade nampak sorang dak ni ,, die ni femes tau,"

Ak: Femes sangat ke die tuhh ? *dalam hati* Ak rse ak lagi femes heheh

Cousin : Yehh !, btull !, 

Ak : Pe name dye? 

Cousin : aiman rahman

Ak : wokeyhh , erkk tpi pehal ko nak suruh ak g tgok dy ??


Cousin : Aisehwoman ! Tengokk je lahh !

Punyelah cousin ak ni suh aku tengok , sampai die pegi tulis kat aku punye hp memo , "jangan lupe search aiman rahman"
Nasib baek xdex internet ,, kalau ad ,, aku rse smpai pgi besok x hbescousin aku pegi tatap muke dye ,

Aku pun heran lah ,, hensem sngat ke mamat tuh smpai beliau berjaya mengocak jiwa raga bakul bucket cousin aku ni ?

Lepastuh , aku pun try lah search dekat atuk google ni , pastu penat search ,, aku x puas ati ,, aku pi tanya pakcik youtube



Masa aku mula mula tengok ,, i was just like






Comelkan kucin atas tuhh ? Yaa ,, mcmtu lah muke aku time tuhh ,, aumm ,, comel kan ,, hahhah ,, x lawk



And then i was just like 





Wow siap leh tukar warne lagi kucing ni ,,

Hmm ,,

Papepun ,, aku kena tahan jugakk ,, t.o.p aku karang camne ?? Lagi pun alahh ,, haii ,, 

Korang nak tgok muke aiman rahman tuhh .? 

Tapi sebelum aku bagi ,, jangan overfreaking out pulakk ,, mentang mentang umah aku sebelah sepital ,,






,, ermm selain tuhh ,, banyak lagi kisah menRik yg aku leh kongsi tapi ,, aku nak g makan lasagna ,, so ,,, i have to go ,, papaii :)





PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A
  • Joowon
  • BIGBANG
  • Cute HoMin
  • Yunho pakwe ku...
  • Sketch toy ;)
  • Boboiboy
  • Besday n fius otak