dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Holiday Dah Habis
Tuesday 24 March 2015 • 22:09 • 0 comments
Assalamualaikum . Okay sebenarnya aku ni still kat makmal ICTL . Baru lepas buat Permata Pintar . Best ? LOL Tak pun hahaha . Act aku baru balik SHAH kelmarin . Sumpah homesick walaupun dah seminggu cuti . Padahal dah form 2 . Sakeii . Haha . Okay .

KOT dah habis . Rumah sukan aku nombor 3 . Alaaa . Takpe . Usaha lagi tahun depan . InshaAllah menang ^^ . P1 ? Hehe . aku malas nak bragging bagai tapi Alhamdulillah aku dapat 6A 2B 1C dan spoil 1E . BI tak dapat lagi . Ko tahu apa yang E ? HAHHAAHHA muzik . Soiler shiaaa . Tagguna -,-' . Yang C ? HAHHAHAHA mathematics . Yeah IKR , aku memang lembap mengira . Aku lagi cenderung bahagian Sains tapi aku hakikatnya benci mengira dan apa yang berkaitan dengan math . Hate it .

Holiday ? Oh cuti . Cuti baru baru ni aku pergi Janda Baik je . LOL . Mandi sungai wuuhuuu . Best . Pastu gi Perak je . Hahaha .

Sebenarnya aku tengah sedih sebab berpisah ngn 'baby' kesayangan aku iaitu phone . Nvm . 4 minggu lagi (kot) . Haha . Be patient Dibo . Kay tu je lah aku nak tulis . Cikgu aku pandang semacam je tu . Mintak kena follow kat IG lah tu . Haha saje je . Tak sabit . Kaybye .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...
  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!
  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A
  • Joowon
  • BIGBANG
  • Cute HoMin