dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Sunday 15 February 2015 • 21:55 • 0 comments
Assalamualaikum .

Haha . Yeay . hari ni aku balik . OHOOYeahh .. tak bleh diduga perasaan dia . Tapi the bad new is , lepas aku membuat proses membuat taik mata+penggemukkan diri , aku ada latihan KOT . Arghhh ! Hah KOT tu apa ? Okay , KOT tu singkatan drpd Kejohanan Olahraga Tahunan Shah Pekan kali ke entah ke berapa . Oh aku kena jaga diri ah pasni . arghhh .. Lepas KOT pulak ada P1 , Dengan kerja sekolah yang mengalahkan timbunan baju kotor kat dorm aku . Silap haribulan boleh pecah kepala otak aku ni . Wow , sampai camtu sekali . Haha / Anyway , Good luck untuk aku tau . Haih rasa macam takut pun ada , yelah . Cuti seminggu , kerja macam cuti se abad (LOL) .

Dear readers ,

Rasa macam terbeban gila ni hahaha . Bulan 4 ni ada public speaking competition pulak . Lagi sekali pecah segala urat saraf aku . kaylah . aku sebenarnya kat makmal . pukul lima baru balik rumah .. haha . dah habis masa dah . kay bye


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!
  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A
  • Joowon
  • BIGBANG
  • Cute HoMin
  • Yunho pakwe ku...