dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Apa itu Throwback ?
Wednesday 7 January 2015 • 00:59 • 0 comments
Assalamualaikum .

Hai , hari ini aku terasa rajin pulak untuk menaip . Yelah . Untuk korang baca lah . Hahaha . Okay sebenarnya aku nak mengupas sikit topik lah . Tau topik apa ? oh Yeah , Dah baca kat atas kan ? Okay good .

                                 THROWBACK

Tahu kan apa itu throwback ? Yeah , CAMPAK BALIK . Hahhaa . Aku serang library sekolah aku semata mata nak tahu apa itu throwback . Dan hasilnya menghampakan . Sebab aku tak pergi pun library . Hahaha . Kena tipu . Okay here is it . 

Throwback ni ialah perkataan yg digunakan oleh makhluk homo sapiens  which means  A sudden reminder of the past , atau , benda yg dah lepas , aku pun sebenarnya tak reti nak terang , tapi untuk memberi ilmu kepada bebudak yg baru nak bertatih menggunakan teknologi , aku kena lah bagi . Ayat sinis gittew , kakakaka . 

Kalau korang selalu jumpa dekat Instagram , Facebook or in any social medias , akan ada yang hantar gambar , pastu di caption nya tulis "throwback" . Korang jangan risau , ia bukan bermaksud "Saya nak bom rumah awak" tetapi throwback di situ bermaksud "Dah lepas" means , gambar ni ditangkap semalam , tahun lepas , satu abad yang lepas , or whatever yang lepas . 

Got it ? Good .

For examples lah . Jap eh nak godek gambar jap .


Caption : I love my friends . #THROWBACK . #END YEAR

Okay means , gambar ni aku tangkap tahun lepas . So this is a throwback picture . 

FAHAM ? ALHAMDULILLAH :)

So apa apa pertanyaan komen kat CBOX . Insha Allah aku balas :D . Kalau ada masa and umur masih panjang , aku akan tulis entri bebanyak lagi . Kbai . 

Assalamualaikum .





PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!
  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A
  • Joowon
  • BIGBANG
  • Cute HoMin
  • Yunho pakwe ku...
  • Sketch toy ;)