dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
2015 BYE
Tuesday 3 November 2015 • 21:54 • 0 comments
Asalamualaikum, huih pejam celik pejam celik dah nak masuk akhir thaun dah. Aku pun dah habis PAT. Alhamdulillah. Haha. Banyak gak lah pengalaman (eceh). Tahun depan Pititeri pulak auch canne ni huhu. Strugglle lebih lah ni huish fighting Dybo hurm. Form 3 aku tengok dah habis exam muka masing masing bapak amannya sampai terpancar cahaya cahaya keimanan pergh pergh hahaha lettew. Sebelum exam kemain salam bagai haha lepas exam??

  So far banyak lah jugak aku dapat drpd tahun ini. Tapi aku cukup tak berapa bersedia utk tahun depan yg penuh dgn cobaan huish.

ANd 4 yr infromation, Form 5 sekolah aku a.k.a Warisan 25 tengah bertarung kat dlm dewan utk SPM. Skang ni hari kedua. BI> Sian aku tengok nanti aku pun kena gak. Hahaha.

Tapi kan, kalau difikarkan balik, kalau aku boleh putarkan masa, aku nak study sampai IQ aku dah jadi macam Albert Einstein (eheh, in yr dream lah dybo!). ALA kalau sebut KALAU tu babi pun belum terbang. (tak pernah lagi tgk babi terbang melainkan letak dalam meriam)

Sorry sebab aku dh lama tak mengapdet belog ni. Busy yukk. PAT lagi. Tahun depan entahlah. Besar kemungkinan reput blog nanti hahahahahaa.

 Aku harap aku dibekalkan dengan semangat yg berkobarkobar laksana panglima hang tuah

Korang pun tolonglah doakan aku ni dpt jadi rajin nak study. Takut vodor.

haa besok dapat phone utk pulang bermalam hha tu je aku nak cakap berikutan dah kehabisan idea yg dah dicurahkan masa exam hahahhahahahahaha.

kbai. utk dak dak batch aku may Allah ease yr way for next year PT3. Remember, we're the next year batch will take PT3.

KBai . Haha Assalamualaikum.


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Holiday Dah Habis
  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...
  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!
  • Hostel
  • New Year's Eve =)
  • 5A
  • Joowon
  • BIGBANG