dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Moonligh-tastic !
Sunday 30 October 2016 • 23:17 • 0 comments
Ok hai. Harini bapak boringnya. So aku pun try survey kdramas yang best best untuk enjoy and guess what i just found ?

HAHAH BEST WEH ! PARK . BO . GUM !!!

PARK BO GUM. Perg hensem yal u should try staring at his freaking face perg melting

Ni role dia dalam Love In The Moonlight. Bapak hensem. Yousee ! You see! ERGGGGG >.<

Kdrama ni start lama dah. Aku ni memang outdated person siked. Bila dah bosan baru cari. Aku dah dapat tahu pasal cerita ni agak lama dah just malas nak tengok je. Kawan aku pun dah habis dah. One of my friends who doesnt like Korean pun sangap cerita ni. 

Cerita ni pasal seorang perempuan yang menyamar jadi lelaki dan terjadi eunuch dalam istana secara tak sengaja. Aku syak perempuan ni jadi laki dr kecik lagi sebab mak dia marah dia try dressup jadi perempuan. Heroin dia pun comel Kim Yoo Jung hmm notbad gak
Then there goes Park Bo Gum who played as Lee Young (Crown Prince) There are also a couple of famous actor such as Kwak Dong Yeon and Choo Soo Bin hahahah (main type je weh carik kat wiki)
Cerita dia jugak best sebab dia macam macam, ada kelakar, ada sweet, ada saspen, dan banyak yang smart aa sice Park Bo Gum yang berlakon kan *gatal weh minah ni*

Cerita ni 21 episodes je kot taktau la. Aku ingat nak download semua episodes then bawak g hostel boleh hilang bosan tengok ngan member kan. Anyway I think I should give this thumbsup.
Perg hensem weh melting melting.

Perg. Sorry Im over the top sangat pahal harini ek hahaha

Bigbang tak buat comeback lagi ni hmm sedih weh bila bila nak lagu baru weh
Aku pun start minat kumpulan baru iaitu Got7 hahhaha aku mula minat lepas dengar lagu Homerun dan tertarik dengan JB ERGGGGGGG JAEBUM !!!!
Bolehla buat tatapan enn ? Aku cukup baik hati bagi korang tengok bias aku k gurau je jangan kecam hahahahaha
hes cute act ai kennod wehh. Ok aku nak sambung tengok ni hahah kbye bye esok aku nak balik hostel dah why sedih nya weh tak enjoy mana pun cuti 5 hari mana cukup weh. Haha till we meet again ya emuah <3.



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • PT3 DONE !
  • Blackhead ??!
  • workoHOLIDAY
  • PT3
  • 2015 BYE
  • Holiday Dah Habis
  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...
  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !
  • Holiday liday !!