dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
It's already end year !
Sunday 4 December 2016 • 22:44 • 0 comments
Hi long time no see readers. Hahaha aku pun dah agak lama tak menulis. Kali ni aku ada banyak masa cuma kena dapat mood weh nak menulis baru feel. FYI, aku baru je pindah dari Pahang ke Kelantan sbb mak aku dapat tukar tempat kerja. Walaubagaimanapun, aku maybe still stay kat sekolah yg sama just adik aku je kena tukar. Sedih tu agakla sebab although aku takde sedara pun kat sana tapi kat situlah aku membesar pergg ayat ok a so musim cuti sekolah dah start and aku pulak mereput agak la dalam rumah main gadget je bersenam malas gile an adoi cane nak kurus aaaa hahhaa. Due to the upcoming Christmas, mesti outlet outlet banyak buat sales kan. Kat H&M dah buat xmas sale perg baju seplohringgit pun ada kat situ so bolehla ajak member hang kat H7M heheh saje buat iklan tak berbayar kan Dan sudah dijangkakan, cerita LITM yg digembar gemburkan aku dalam latest entri tu aku tak tgk habis pun. Malas weh hahahaa gebang kuat sangat kan. Talk abt LITM, the main actor, Park Bo Gum (a.k.a my bae) datang Malaysia 10 Dec ni ! Aku agak dah dia datang sebab cari aku kan well (mohon bunuh). Dia ada kat KLCC Plenary Hall 10 Dec. Tiket boleh book kat cj wow shop dlm 300++ plg murah pun kot. Aku ? Nak pergi ? Heh tunggu pelangi jatuh belakang rumah lah weh baru aku pergi. Oh ya, 19 Dec ialah hari yg ditunggu tunggu (x tunggu manalah) oleh aku sebab hari tu merupakan hari keputusan pt3 (MAIGAWD) SO DOAKAN SAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oklah ni dulu yyg aku tulis. tangan aku pun nak patah ni hahahhahaha emuah


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Moonligh-tastic !
  • PT3 DONE !
  • Blackhead ??!
  • workoHOLIDAY
  • PT3
  • 2015 BYE
  • Holiday Dah Habis
  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...
  • Apa itu Throwback ?
  • Hola 2015 !