dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
HELLOES MINNA SAN!!!!
Friday 10 April 2020 • 00:34 • 0 comments
HI SEMUA ORANG !! Aku tahu, takde siapa pun nak baca blog aku ni hahhaha tapi apa salahnya kan? Aku tak ingat bila last aku update blog ni, rindu gile nak main main dgn template punya coding hahaha masatu tak takut pape pun, sekarang dah besar malas gile. Aku rasa last aku update dua tahun lepas kot. Yes dua tahun lepas. Hahaha sorry lama menghilang. Aku tak lupa pun. Aku just, MALAS! Kalau yang tanya sekarang aku buat apa, haaa sebenarnya aku dah habis SPM 2 tahun lepas! HAHHAHAHAAHAH yaaa aku lepasan SPM 2018. Cuba teka result aku dapat berapa?? . . . . . . HAHAHHA biasa je, alhamdulillah aku dapat 8A hehehe hasil tidur pukul 3 pagi, tapi aku ingat lagi, malam first exam tu aku boleh lagi main ML hahahaa. USAHA USAHA USAHA mesti boleh punya, tapi tulah, aku ada 1 D actually, dekat addmaths. Hahaha buat yang membaca, ye memang aku dari kecik tak suka number ni ehhh aku benci la memang tak ngam sejak azali lagi dgn number2 ni ai kenot! Ingat kan dah habis SPM dah boleh lari dr addmath rupanya amik diploma pun ada lagi! Aiyoyo bunuh sajalah aque. Buat yang bertanya aku amik path apa lepas habis SPM, aku ambil diploma dalam bidang Farmasi di UiTM Bertam. Ya diploma farmasi cuma ada di UiTM Pulau Pinang Kampus Bertam. Kalau aku berjaya sambung degree di UiTM, aku akan duduk dekat UiTM Puncak Alam. Yaa semua orang ada banyak pilihan lepas SPM, korang boleh nak kerja terus, cari pengalaman dulu, atau amik STPM tingkatan 6 atau boleh jugak amik A level kalau nak pergi luar negara, tak lupa jugak yang nak masuk Matrikulasi dan asasi. Asalnya aku nak masuk matrikulasi sebab aku nak belajar setahun ja.. Tapi aku akhirnya tak dpat sebab kan that darn D in my slip spm ish dasar lu addmath gaguna. Aku ditawarkan pengajian dua tahun di matrikulasi kok lanas kelantan, Aku pun isi UPU, aku dapat tawaran diploma farmasi di uitm bertam. Bila aku fikir balik aku pun amik je diploma sebab lebih kurng je tempoh pengajian dgn pdt di matrikulasi. Diploma farmasi tempoh diambil adalah 2 tahun setengah. 2 tahun teori (dalam lecture) dan selebihnya praktikal if im not mistaken. And now im here! Jadi pelajar Part 2 di uitm bertam. Nanti insyallah ada masa aku akan buat entri pasal pengalaman di sana ok! Kalau aku rajin la heheheheheeheh maybe dua tiga tahun lagi ar kot! Sekarang ni tengah musim gelombang kedua COVID 19 so aku bosan sangat taktahu nak buat apa. Nampak tak betapa bosannya aku sampai kan aku decide nak buat entri dekat blog yang berhabuk takde siapa nak baca hahahahaahahahahah kelakar kan ??? Ok lah maybe kalau takde siapa nak baca, aku boleh baca hahahah ni kire macam time capsule lah. Boleh tengok mende bodoh aku tulis dalam ni hahahhahaha. Ok lah sampai sini lah eh ada masa kau tulis lagi ok bye bye semua


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • +math sucks
  • It's already end year !
  • Moonligh-tastic !
  • PT3 DONE !
  • Blackhead ??!
  • workoHOLIDAY
  • PT3
  • 2015 BYE
  • Holiday Dah Habis
  • Assalamualaikum . Haha . Yeay . hari ni aku balik...