dyb's Diary
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Study OH study!!
Wednesday 5 December 2012 • 18:16 • 0 comments
AssalamuLaikum....annyonghaseyo!Huhuhu...korang,bulan depan umur aku tambah 1 jadi 12 tahun.Lepastu,......UPSR tinggal berapa bulan jerk.Anda yang berumur sama macam aku ni mesti akan mendengar ayat macamni "Pergi baca buku!" Atau "Pergi tuisyen!!" Atau "UPSR dah nak dekat ni study hard sikit"atau"Jangan asyik bukak tv and menghadap laptop je ".Korang semua pernah kene??Tidak mengapa ,korang tidak berseorangan dalam hal tu...Tapi ada betulnye,sebab UPSR tu bukan benda main main kan.Ish ha apakata kiter citer yang UPKK plak.UPKK korang dapat baper A?Ke tak dapat dapat lagi?Same lah sebb ustaz kafa kitorang cakap result UPKK dapat tahun depan.Mintak mintaklah aku dapat 8A.Tapi tak brapa yakinlah coz yang Sirah tu main hentam je jawab huhuhu teruk kan?? Ok lah sampai sini saje warkah saya .Kalau ade mase,saya tulis panjang sikit ye?bye!annyonghi geseyo!assalamuaalaikum!!!


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hola. Bonjour. Im an alien who stuck in Earth abt 2543 years ago. i only friend people who can buy me Zedd.

ZEDDMAIGAWD


" Ahoy Blogwalkers ! "

OTHERS


>> Dibo jadi Superstar
date : NOW
at:10 am


>> Aurora Woke Up
date : 29 Mac 2065
at: 12pm


>> Cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

Entri Aku Woi !

  • Post Pertama Saya